rekomendacje

Restauracja Gothic na zamku w malborku

Szef bogdan gałązka

„Analityczność – Tomek naprawdę widzi cyfry na talerzu, zamiast soczystego schabowego analiza faktur, dostawców, wydatków i kosztów, która zaowocowała dużymi zyskami.”

Restauracja Gothic na zamku w Malborku na kulinarnej mapie Polski funkcjonuje od stycznia 2007 roku. Jedenaście lat w gastronomii to niemalże wieczność w tak bardzo zmieniającym się kulinarnym świecie. Krzyżacy zawsze umieli liczyć pieniądze, a co za tym idzie jako Chef kuchni i współwłaściciel restauracji, musiałem się szybko i skutecznie nauczyć je liczyć. Jednak nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie było jeszcze lepiej.

O Tomku Habdasie słyszałem dużo dobrego, czytałem blog „Liczby na Talerzu”, słyszałem jego wystąpienia na branżowych konferencjach i w głowie zaczęła kiełkować mi myśl: mimo, że jest dobrze, biznes się spina, mimo sezonowości (pracujemy tylko 8 miesięcy w roku) zaproszę Tomka, niech jako człowiek z zewnątrz popatrzy na moje liczby na talerzu.

Co takiego jest w Tomku, że warto z nim współpracować?

Analityczność- Tomek naprawdę widzi cyfry na talerzu, zamiast soczystego schabowego analiza faktur, dostawców, wydatków i kosztów, które zaowocowały dużymi zyskami. Po 5 zł na kg mięsa, przy miesięcznej sprzedaży 1000 kg, daje konkretną kwotę.

Angażowanie całego zespołu- Tomek zaprasza najważniejsze osoby w restauracji do współpracy. To bardzo ważne, żeby Chef kuchni, czy Pani menadżer ale także Pani zmywająca i kelnerzy zrozumieli, że pieniądze na trawniku ani na halach nie rosną. Zrozumienie tego faktu przez pracowników zaowocowało tym, że zaczęli zakręcać wodę jak nie jest potrzebna, czy Chef przestał „zatowarowywać” magazyn, jakby jutro miał być koniec świata.

Praktyczność, wiarygodność, rzetelność- z racji tego, że Tomek prowadzi swój własny biznes gastronomiczny jest mu dużo łatwiej zrozumieć potrzeby właściciela, czy też wsłuchać się w głos zespołu. Raporty, które wygenerował i których nauczył moich współpracowników pokazały, które obszary są świetne, a które musimy poprawić. Zawsze przygotowany do kolejnego spotkania ale także wymagający, żeby druga strona także była przygotowana.

Mógłbym tak wymieniać bez końca. Tomek jest warty polecenia i rekomendacji. Mamy wspólnie zaplanowany już 2019 rok. Dziś, Tomek jest częścią naszej restauracyjnej rodziny.

Z całego serca polecam!

Pyszna Polska Targi hotelarsko-gastronomiczne magdy gessler 2017

jolanta leszkiewicz

„Osoby biorące udział w szkoleniu potwierdziły dużą aktywność i wysoki poziom merytoryczno-dydaktyczny poparty własnym doświadczeniem Pana Tomasza.”

Organizator Targów gastronomiczno- hotelarskich Magdy Gessler – Pyszna Polska 2017, rekomenduje współpracę z Panem Tomaszem Habdasem, który przeprowadził szkolenie „Liczby na Talerzu, czyli o tym dlaczego każdy powinien znać swoje liczby”. Osoby biorące udział w szkoleniu potwierdziły dużą aktywność i wysoki poziom merytoryczno- dydaktyczny popartym własnym doświadczeniem Pana Tomasza, a samo szkolenie było przeprowadzone w sposób interesujący i klarowny.

Pan Tomasz Habdas, doskonale dba o atmosferę szkolenia, reaguje na wszelakie potrzeby pojawiające się podczas spotkania, elastycznie i skutecznie dopasowuje prezentowane treści. Z pełną odpowiedzialnością możemy polecić Pana Tomasza Habdasa, jako kompetentnego partnera w realizacji przedmiotowych szkoleń.

Wydawnictwo brog marketing

karolina stępniak

„Korzystając z wiedzy Pana Tomasza, możemy zapewniać naszym czytelnikom inspirujące, rzetelne, a przede wszystkim praktyczne porady oraz rozwiązania, co pozwala nam ocenić bardzo wysoko współpracę z nim.”
 

Wydawnictwo BROG Marketing, właściciel portalu horecanet.pl, czasopism kierowanych do profesjonalistów branży HoReCa, a także organizator spotkań restauratorów, hotelarzy oraz właścicieli kawiarni, cukierni, lodziarni i piekarni w pełni rekomenduje współpracę z Panem Tomaszem Habdasem. 

Pan Tomasz Habdas z początkiem 2016 roku rozpoczął współpracę z nami i na potrzeby merytorycznych publikacji w każdym wydaniu magazynów „Nowości Gastronomiczne” oraz „Sweets & Coffee” przygotowuje eksperckie teksty dotyczące zarządzania, personelu, zaopatrzenia, tworzenia oferty, marketingu, a także pisze felietony. Korzystając z wiedzy Pana Tomasza, możemy zapewniać naszym czytelnikom inspirujące, rzetelne, a przede wszystkim praktyczne porady oraz rozwiązania, co pozwala nam ocenić bardzo wysoko współpracę z Nim.

Pan Tomasz był również zaproszony do udziału w organizowanych przez nas wydarzeniach, tj. II Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee 2016 oraz XIV Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum 2016. Podczas tych wydarzeń prezentował referaty oraz brał udział w panelach dyskusyjnych. Bardzo wysoko oceniamy przygotowane wystąpienia oraz sposób przekazywania wiedzy, które bez wątpienia dostarczyły naszym uczestnikom wielu potrzebnych i praktycznych informacji. 

Pan Tomasz Habdas we współpracy wykazuje się wysokimi kompetencjami, kulturą osobistą oraz terminowością. 

MT Targi Polska S.A.

Anna Wielgos

MT Targi Polska SA potwierdza współpracę z firmą HSMI Sp. z o.o. w zakresie organizacji szkolenia w ramach targów gastronomicznych EuroGastro 2017. W szkoleniu „Dobry start, czyli jak zacząć żeby szybko nie skończyć”, prowadzonym przez Tomasza Habdasa oraz Łukasza Michalskiego wzięło udział około 60 osób. Spotkanie cieszyło się bardzo dobrymi opiniami wśród uczestników. W związku z tym, MT Targi Polska SA, jako organizator targów EuroGastro, wystawia pozytywną rekomendację przedstawicielom firmy HSMI Sp. z o.o. i jednocześnie wyraża swoje zadowolenie z podjętej współpracy.